Uchwała NR XVII/110/11
Rady Miejskiej w Krośniewicach
z dnia 28 grudnia 2011 r.
w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Krośniewice na 2012 rok.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. c), d) i pkt 10, art. 51 ust. 1 oraz art. 58 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591; z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203; z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457; z 2006 r. Nr 17 poz. 128, Nr 181, poz. 1337; z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218; z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458; z 2009 r. Nr 52, poz. 420, Nr 157 poz. 1241; z 2010 r. Nr 28 poz.142 i 146, Nr 106 poz. 675; z 2011 r. Nr 21 poz. 113, Nr 40, poz. 230, Nr 117 poz. 679, Nr 134 poz. 777, Nr 217, poz.1281) oraz art. 211, 212, 214, 217 ust. 2 pkt 2 i 3, art. 222, 239, 258, 264 ust. 3 i art. 266 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240; z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 96, poz. 620, Nr 123, poz. 835, Nr 152, poz. 1020, Nr 238, poz.1578, Nr 257, poz. 1726; z 2011 r. Nr 201, poz. 1183) Rada Miejska w Krośniewicach uchwala, co następuje:
§ 1
Uchwala się budżet Gminy Krośniewice na 2012 rok.
§ 2
Uchwala się dochody budżetu w łącznej wysokości 30.035.293,61 zł, zgodnie z tabelą nr 1, w tym:
1) dochody bieżące w wysokości - 24.191.686,00 zł;
2) dochody majątkowe w wysokości – 5.843.607,61 zł.
§ 3
W ramach ogólnej kwoty dochodów wyodrębnia się planowaną dotację z budżetu państwa na realizację zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie w wysokości 2.910.616,00 zł, zgodnie z tabelą nr 2.
§ 4
Uchwala się dochody budżetu państwa związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok, zgodnie z tabelą nr 3.
§ 5
Uchwala się wydatki budżetu w łącznej wysokości 31.474.294,39 zł, zgodnie z tabelą nr 4, w tym:
1) wydatki bieżące w wysokości 23.373.686,00 zł;
2) wydatki majątkowe w wysokości 8.100.608,39 zł;
3) zestawienie zadań inwestycyjnych zaplanowanych do realizacji w 2012 roku przedstawia tabela nr 4a;
4) wydatki na programy finansowane z udziałem środków, o których mowa w art.5 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy o finansach publicznych, w części związanej z realizacją zadań jednostki samorządu terytorialnego, zgodnie z tabelą nr 4 b.
§ 6
W ramach ogólnej kwoty wydatków wyodrębnia się:
1) wydatki na finansowanie zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie w wysokości 2.910.616,00 zł, zgodnie z tabelą nr 5;
2) Wydatki na finansowanie zadań bieżących wykonywanych na podstawie porozumień (umów) z jednostkami samorządu terytorialnego w wysokości 41.568,00 zł, zgodnie z tabelą nr 6.
§ 7
Różnica między dochodami i wydatkami stanowi planowany deficyt budżetu w wysokości 1.439.000,78 zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z kredytów i pożyczek.
§ 8
Ustala się przychody budżetu w łącznej wysokości 3.373.232,78zł i rozchody budżetu w łącznej wysokości 1.934.232,00zł, zgodnie z tabelą nr 7.
§ 9
Ustala się limity zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek oraz emitowanych papierów wartościowych z przeznaczeniem na:
1) pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu w wysokości 920.000,00 zł;
2) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów i pożyczek 400.000,00 zł;
3) finansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 725.000,00 zł;
4) wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej – 1.500.000,00 zł.
§ 10
W budżecie tworzy się rezerwy:
1) ogólną w wysokości 170.000,00 zł;
2) celową w wysokości 64.750,00 zł, z przeznaczeniem na zarządzanie kryzysowe.
§ 11
Ustala się dochody i wydatki budżetu z tytułu opłat za wydane zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych i wydatki budżetu na realizację zadań ujętych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz gminnym programie przeciwdziałania narkomanii, zgodnie z tabelą nr 8.
§ 12
Ustala się dochody i wydatki budżetu z tytułu opłat i kar uzyskiwanych na podstawie ustawy - Prawo ochrony środowiska, zgodnie z tabelą nr 9.
§ 13
Wydatki budżetu gminy obejmują planowane kwoty dotacji, zgodnie z załącznikiem nr 1, w tym:
1) dla jednostek sektora finansów publicznych w podziale na dotacje: podmiotowe, przedmiotowe i celowe w łącznej wysokości 1.216.568,00 zł;
2) dla jednostek spoza sektora finansów publicznych w podziale na dotacje: podmiotowe, przedmiotowe i celowe, w łącznej wysokości 403.756,00 zł.
§ 14
Ustala się plan przychodów i kosztów zakładów budżetowych, zgodnie z załącznikiem nr 2.
§ 15
Upoważnia się Burmistrza Krośniewic do:
1) dokonywania zmian wydatków bieżących budżetu w granicach działu, polegających na przesunięciach między rozdziałami w zakresie uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy;
2) dokonywania zmian w zakresie wydatków majątkowych w działach między zadaniami, w ramach planu nakładów majątkowych, do wysokości umożliwiającej realizacje zadania.
§ 16
W zakresie wykonania budżetu upoważnia się Burmistrza Krośniewic do:
1) zaciągania w 2012 roku kredytów na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu do wysokości 860.000,00 zł;
2) lokowania w trakcie realizacji budżetu czasowo wolnych środków budżetowych na rachunkach w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu.
§ 17
Wykonanie budżetu powierza się Burmistrzowi Krośniewic.
§ 18
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2012 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego oraz ogłoszeniu.
Przewodniczący Rady:
Henryk Ociepa do-prawej podpis
Załącznik 1
[Podział strony (Orientacja pozioma)]Dochody na rok 2012.
Tabela Nr 1 do Uchwały Nr XVII/110/11 Rady Miejskiej w Krośniewicach z dnia 28 grudnia 2011 r.
[] Paragraf NAZWA [] [] w tym
[] Plan dochody bieżące dochody majątkowe
[] na 2012 ogółem bieżące [] w tym ogółem majątkowe w tym
Dział [] własne z zakresu adm. rządowej i innych zleconych jst. ustawami. realizowane w drodze umów lub porozumień z organami adm. rządowej w drodze umów lub porozumień z środki na zadania bieżące z udziałem środków unijnych dochody ze sprzedaży majątku przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności środki na inwestycje z udziałem środków unijnych dotacje i środki przeznaczone na inwestycje
[] j.s.t.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
010 [] Rolnictwo i łowiectwo 767,00 767,00 767,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0750 Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa,jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz innych omów o podobnym charakterze 767,00 767,00 767,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
700 [] Gospodarka mieszkaniowa 666 300,00 166 300,00 166 300,00 [] [] [] [] 500 000,00 500 000,00 [] [] []
[] 0470 Wpływy z opłat za zarząd, użytkowanie i użytkowanie wieczyste nieruchomości 16 000,00 16 000,00 16 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0750 Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa,jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz innych omów o podobnym charakterze 150 000,00 150 000,00 150 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0770 Wpłaty z tytułu odpłatnego nabycia prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości 500 000,00 [] [] [] [] [] [] 500 000,00 500 000,00 [] [] []
[] 0920 Pozostałe odsetki 300,00 300,00 300,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
750 [] Administracja publiczna 77 922,00 77 922,00 5 200,00 72 722,00 [] [] [] [] [] [] [] []
[] 2010 Dotacje celowe otrzymane na realizacje zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami 72 722,00 72 722,00 [] 72 722,00 [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0830 Wpływy z usług 5 000,00 5 000,00 5 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0920 Pozostale odsetki 200,00 200,00 200,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
751 [] Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa 1 491,00 1 491,00 [] 1 491,00 [] [] [] [] [] [] [] []
[] 2010 Dotacje celowe otrzymane na realizacje zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ( związkom gmin) ustawami 1 491,00 1 491,00 [] 1 491,00 [] [] [] [] [] [] [] []
754 [] Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 1 500,00 1 500,00 [] 1 500,00 [] [] [] [] [] [] [] []
[] 2010 Dotacje celowe otrzymane na realizacje zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ( związkom gmin) ustawami 1 500,00 1 500,00 [] 1 500,00 [] [] [] [] [] [] [] []
756 [] Dochody osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem 7 081 972,00 7 081 972,00 7 081 972,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0010 Podatek dochodowy od osób fizycznych 2 803 837,00 2 803 837,00 2 803 837,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0020 Podatek dochodowy od osób prawnych 120 000,00 120 000,00 120 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0350 Podatek od działalności gospodarczej osób fizycznych 17 000,00 17 000,00 17 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0310 Podatek od nieruchomości 2 691 000,00 2 691 000,00 2 691 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0320 Podatek rolny 922 635,00 922 635,00 922 635,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0330 Podatek leśny 3 500,00 3 500,00 3 500,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0340 Podatek od środków transportowych 205 000,00 205 000,00 205 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0360 Podatek od spadków i darowizn 18 000,00 18 000,00 18 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0410 Wpływy z opłaty skarbowej 20 000,00 20 000,00 20 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0430 Wpływy z opłaty targowej 135 000,00 135 000,00 135 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0490 Wpływy z innych lokalnych opłat pobieranych przez jednostki samorządu terytorialnego na podstawie odrębnych ustaw 2 000,00 2 000,00 2 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0500 Podatek od czynności cywilnoprawnych 120 000,00 120 000,00 120 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0690 Wpływy z różnych opłat 4 000,00 4 000,00 4 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0910 Odsetki od nieterminowych wpłat z tytułu podatków i opłat 20 000,00 20 000,00 20 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
758 [] Różne rozliczenia 8 891 599,00 8 891 599,00 8 891 599,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0920 Pozostałe odsetki 40 000,00 40 000,00 40 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 2920 Subwencje ogólne z budżetu państwa 8 851 599,00 8 851 599,00 8 851 599,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
801 [] Oświata i wychowanie 5 379 907,61 236 300,00 236 300,00 [] [] [] [] 5 143 607,61 [] [] 4 234 454,20 909 153,41
[] 0690 Wpływy z różnych opłat 8 000,00 8 000,00 8 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0750 Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa,jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz innych omów o podobnym charakterze 7 800,00 7 800,00 7 800,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0830 Wpływy z usług 220 500,00 220 500,00 220 500,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 6207 Dotacje celowe w ramach programów finansowanych z udziałem środków europejskich oraz środków, o których mowa w art.. 5 ust. 1 pkt 3 oraz ust 3 pkt 5 i 6 ustawy, lub płatności w ramach budżetu środków europejskich 4 234 454,20 [] [] [] [] [] [] 4 234 454,20 [] [] 4 234 454,20 []
[] 6290 Środki na dofinansowanie własnych inwestycji gmin (związków gmin), powiatów (związków powiatów), samorządów województw,pozyskane z innych źródeł 909 153,41 [] [] [] [] [] [] 909 153,41 [] [] [] 909 153,41
851 [] Ochrona zdrowia 115 000,00 115 000,00 115 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0480 Wpływy z opłat za wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu 115 000,00 115 000,00 115 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
852 [] Pomoc społeczna 4 083 835,00 4 083 835,00 1 248 932,00 2 834 903,00 [] [] [] [] [] [] [] []
[] 2010 Dotacje celowe otrzymane na realizacje zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami 2 834 903,00 2 834 903,00 [] 2 834 903,00 [] [] [] [] [] [] [] []
[] 2030 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin) 1 199 932,00 1 199 932,00 1 199 932,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 2360 Dochody jednostek samorządu terytorialnego związane zrealizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami 25 000,00 25 000,00 25 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0830 Wpływy z usług 24 000,00 24 000,00 24 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
900 [] Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 3 735 000,00 3 535 000,00 3 535 000,00 [] [] [] [] 200 000,00 [] [] [] 200 000,00
[] 0690 Wpływy z różnych opłat 2 032 000,00 2 032 000,00 2 032 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0740 Wpływy z dywidend 1 500 000,00 1 500 000,00 1 500 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 0830 Wpływy z usług 3 000,00 3 000,00 3 000,00 [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 6290 Środki na dofinansowanie własnych inwestycji gmin (związków gmin), powiatów (związków powiatów), samorządów województw,pozyskane z innych źródeł 200 000,00 [] [] [] [] [] [] 200 000,00 [] [] [] 200 000,00
RAZEM [] [] 30[]035[]293,61 24[]191[]686,00 21[]281[]070,00 2[]910[]616,00 0,00 0,00 0,00 5[]843[]607,61 500[]000,00 0,00 4[]234[]454,20 1[]109[]153,41
Załącznik 2
[Podział strony (Orientacja pionowa)]Dochody z budżetu państwa na realizację zadań z zakresu administracji rządowej w 2012 roku.
Tabela Nr 2 do Uchwały Nr XVII/110/11 Rady Miejskiej w Krośniewicach z dnia 28 grudnia 2011 r.
Dział §* Dotacje| ogółem []
bieżące majątkowe
1 2 3 4 5
750 2010 72 722 72 722 []
751 2010 1 491 1 491 []
754 2010 1 500 1 500 []
852 2010 2 834 903 2 834 903 []
Ogółem 2 910 616 2 910 616 0
Załącznik 3
Dochody budżetu państwa związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2012 rok.
Tabela Nr 3 do Uchwały Nr XVII/110/11 Rady Miejskiej w Krośniewicach z dnia 28 grudnia 2011 r.
Dz. § Treść Plan
1 2 3 4
750 [] ADMINISTRACJA PUBLICZNA 236
[] 0690 Dochody budżetu państwa związane z realizacją zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego 236
852 [] POMOC SPOŁECZNA 61 000
[] 0980 Dochody budżetu państwa związane z realizacją zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego 61 000
RAZEM [] [] 61 236
Załącznik 4
[Podział strony (Orientacja pozioma)]Plan wydatków na 2012 rok.
Tabela Nr 4 do Uchwały Nr XVII/110/11 Rady Miejskiej w Krośniewicach z dnia 28 grudnia 2011 r.
Dział Rozdział § Nazwa Plan Z tego
Wydatki | bieżące z tego: Wydatki | majątkowe z tego:
inwestycje i zakupy inwestycyjne w tym: zakup i objęcie akcji i udziałów oraz wniesienie wkładów do spółek prawa handlowego.
wydatki | jednostek| budżetowych, z tego: dotacje na zadania bieżące świadczenia na rzecz osób fizycznych; wydatki na programy finansowane z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 wypłaty z tytułu poręczeń i gwarancji obsługa długu
na programy finansowane z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3,
wynagrodzenia i składki od nich naliczane wydatki związane z realizacją ich statutowych zadań;
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
010 [] [] Rolnictwo i łowiectwo 18 453,00 18 453,00 18 453,00 0,00 18 453,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 01030 [] Izby rolnicze 18 453,00 18 453,00 18 453,00 0,00 18 453,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
500 [] [] Handel 77 207,00 77 207,00 77 207,00 0,00 77 207,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 50095 [] Pozostała działalność 77 207,00 77 207,00 77 207,00 0,00 77 207,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
600 [] [] Transport i łączność 744 332,99 629 000,00 629 000,00 0,00 629 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 115 332,99 115 332,99 0,00 0,00
[] 60016 [] Drogi publiczne gminne 744 332,99 629 000,00 629 000,00 0,00 629 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 115 332,99 115 332,99 0,00 0,00
700 [] [] Gospodarka mieszkaniowa 370 000,00 310 000,00 50 000,00 0,00 50 000,00 260 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 60 000,00 60 000,00 0,00 0,00
[] 70004 [] Różne jednostki obsługi gospodarki mieszkaniowej 260 000,00 260 000,00 0,00 0,00 0,00 260 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 70005 [] Gospodarka gruntami i nieruchomościami 110 000,00 50 000,00 50 000,00 0,00 50 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 60 000,00 60 000,00 0,00 0,00
750 [] [] Administracja publiczna 2 916 208,00 2 916 208,00 2 746 008,00 2 042 090,00 703 918,00 0,00 170 200,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 75011 [] Urzędy wojewódzkie 143 717,00 143 717,00 143 717,00 139 115,00 4 602,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 75022 [] Rady gmin (miast i miast na prawach powiatu) 170 900,00 170 900,00 5 900,00 0,00 5 900,00 0,00 165 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 75023 [] Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) 2 412 000,00 2 412 000,00 2 408 000,00 1 821 200,00 586 800,00 0,00 4 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 75075 [] Promocja jednostek samorządu terytorialnego 31 000,00 31 000,00 30 000,00 0,00 30 000,00 0,00 1 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 75095 [] Pozostała działalność 158 591,00 158 591,00 158 391,00 81 775,00 76 616,00 0,00 200,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
751 [] [] Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa 1 491,00 1 491,00 1 491,00 1 491,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 75101 [] Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa 1 491,00 1 491,00 1 491,00 1 491,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
754 [] [] Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 252 050,00 252 050,00 218 050,00 48 800,00 169 250,00 0,00 34 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 75412 [] Ochotnicze straże pożarne 185 800,00 185 800,00 151 800,00 48 800,00 103 000,00 0,00 34 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 75414 [] Obrona cywilna 1 500,00 1 500,00 1 500,00 0,00 1 500,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 75421 [] Zarządzanie kryzysowe 64 750,00 64 750,00 64 750,00 0,00 64 750,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
757 [] [] Obsługa długu publicznego 480 000,00 480 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 480 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 75702 [] Obsługa papierów wartościowych, kredytów i pożyczek jednostek samorządu terytorialnego 480 000,00 480 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 480 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00
758 [] [] Różne rozliczenia 170 000,00 170 000,00 170 000,00 0,00 170 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 75818 [] Rezerwy ogólne i celowe 170 000,00 170 000,00 170 000,00 0,00 170 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
801 [] [] Oświata i wychowanie 15 515 142,62 9 428 868,00 8 681 507,00 6 825 594,00 1 855 913,00 375 324,00 372 037,00 0,00 0,00 0,00 6 086 274,62 6 086 274,62 6 086 274,62 0,00
[] 80101 [] Szkoły podstawowe 3 418 940,00 3 418 940,00 3 266 740,00 2 659 890,00 606 850,00 0,00 152 200,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 80103 [] Oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych 115 320,00 115 320,00 107 170,00 100 520,00 6 650,00 0,00 8 150,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 80104 [] Przedszkola 850 635,00 850 635,00 815 705,00 651 801,00 163 904,00 0,00 34 930,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 80110 [] Gimnazja 2 644 459,00 2 644 459,00 2 514 202,00 2 095 853,00 418 349,00 0,00 130 257,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 80113 [] Dowożenie uczniów do szkół 441 700,00 441 700,00 440 500,00 203 700,00 236 800,00 0,00 1 200,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 80120 [] Licea ogólnokształcące 1 053 110,00 1 053 110,00 1 014 110,00 840 500,00 173 610,00 0,00 39 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 80146 [] Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli 30 000,00 30 000,00 30 000,00 0,00 30 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 80148 [] Stołówki szkolne i przedszkolne 466 880,00 466 880,00 465 080,00 251 380,00 213 700,00 0,00 1 800,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 80195 [] Pozostała działalność 6 494 098,62 407 824,00 28 000,00 21 950,00 6 050,00 375 324,00 4 500,00 0,00 0,00 0,00 6 086 274,62 6 086 274,62 6 086 274,62 0,00
851 [] [] Ochrona zdrowia 115 000,00 115 000,00 70 000,00 11 000,00 59 000,00 45 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 85153 [] Zwalczanie narkomanii 9 000,00 9 000,00 9 000,00 0,00 9 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 85154 [] Przeciwdziałanie alkoholizmowi 106 000,00 106 000,00 61 000,00 11 000,00 50 000,00 45 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
852 [] [] Pomoc społeczna 5 801 509,00 5 801 509,00 1 400 124,00 1 025 030,00 375 094,00 0,00 4 401 385,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 85205 [] Zadania w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie 10 000,00 10 000,00 10 000,00 0,00 10 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 85212 [] Świadczenia rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjneego oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego 2 831 968,00 2 831 968,00 124 759,00 120 330,00 4 429,00 0,00 2 707 209,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 85213 [] Składki na ubezpieczenie zdrowotne opłacane za osoby pobierajace niektóre świadczenia z pomocy społecznej, niektóre świadczenia rodzinne oraz za osoby uczestniczące w zajęciach w centrum integracji społecznej. 28 745,00 28 745,00 28 745,00 0,00 28 745,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 85214 [] Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe 693 190,00 693 190,00 0,00 0,00 0,00 0,00 693 190,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 85215 [] Dodatki mieszkaniowe 465 000,00 465 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 465 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 85216 [] Zasiłki stałe 309 767,00 309 767,00 0,00 0,00 0,00 0,00 309 767,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 85219 [] Ośrodki pomocy społecznej 629 320,00 629 320,00 586 820,00 462 000,00 124 820,00 0,00 42 500,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 85228 [] Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze 444 600,00 444 600,00 440 600,00 420 000,00 20 600,00 0,00 4 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 85295 [] Pozostała działalność 388 919,00 388 919,00 209 200,00 22 700,00 186 500,00 0,00 179 719,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
854 [] [] Edukacyjna opieka wychowawcza 45 000,00 45 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 45 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 85415 [] Pomoc materialna dla uczniów 45 000,00 45 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 45 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
900 [] [] Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 4 027 900,78 2 188 900,00 2 178 900,00 223 700,00 1 955 200,00 0,00 10 000,00 0,00 0,00 0,00 1 839 000,78 1 839 000,78 1 639 000,78 0,00
[] 90001 [] Gospodarka ściekowa i ochrona wód 1 859 000,78 20 000,00 20 000,00 0,00 20 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 1 839 000,78 1 839 000,78 1 639 000,78 0,00
[] 90002 [] Gospodarka odpadami 25 000,00 25 000,00 25 000,00 0,00 25 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 90003 [] Oczyszczanie miast i wsi 60 000,00 60 000,00 60 000,00 0,00 60 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 90004 [] Utrzymanie zieleni w miastach i gminach 199 000,00 199 000,00 199 000,00 0,00 199 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 90015 [] Oświetlenie ulic, placów i dróg 530 000,00 530 000,00 530 000,00 0,00 530 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 90019 [] Wpływy i wydatki związane z gromadzeniem środków z opłat i kar za korzystanie ze środowiska 900 000,00 900 000,00 900 000,00 0,00 900 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 90095 [] Pozostała działalność 454 900,00 454 900,00 444 900,00 223 700,00 221 200,00 0,00 10 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
921 [] [] Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego 880 000,00 880 000,00 0,00 0,00 0,00 880 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 92113 [] Centra kultury i sztuki 880 000,00 880 000,00 0,00 0,00 0,00 880 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
926 [] [] Kultura fizyczna 60 000,00 60 000,00 0,00 0,00 0,00 60 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
[] 92601 [] Obiekty sportowe 60 000,00 60 000,00 0,00 0,00 0,00 60 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
Wydatki razem: 31[]474[]294,39 23[]373[]686,00 16[]240[]740,00 10[]177[]705,00 6[]063[]035,00 1[]620[]324,00 5[]032[]622,00 0,00 0,00 480[]000,00 8[]100[]608,39 8 100 608,39 7 725 275,40 0,00
Załącznik 4a
[Podział strony (Orientacja pionowa)]Zadania inwestycyjne w 2012 r.
Tabela Nr 4a do Uchwały Nr XVII/110/11 Rady Miejskiej w Krośniewicach z dnia 28 grudnia 2011 r.
Lp. Dział Rozdz. §** Nazwa zadania inwestycyjnego Łączne koszty finansowe Planowane wydatki Jednostka organizacyjna realizująca program lub koordynująca wykonanie programu
rok budżetowy 2012 (8+9+10+11) z tego źródła finansowania
dochody własne jst kredyty| i pożyczki środki pochodzące| z innych źródeł* środki wymienione| w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3 u.f.p.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
1 600 60016 [] Przebudowa dróg gminnych nr 102104 i 102106 Szubina - Pomarzany 5 000 000,00 40 000,00 40 000,00 [] [] [] UM Krośniewice
2 600 60016 [] Budowa i przebudowa chodników na terenie miasta Krośniewice 37 332,99 37 332,99 37 332,99 [] [] [] UM Krośniewice
3 600 60016 [] Budowa zjazdu z ul. Poznańskiej na plac targowy 40 000,00 10 000,00 10 000,00 [] [] [] UM Krośniewice
4 600 60016 [] Zakup zagęszczarki 8 000,00 8 000,00 8 000,00 [] [] [] UM Krośniewice
5 600 60016 [] Wykup gruntów pod drogi gminne 20 000,00 20 000,00 20 000,00 [] [] [] UM Krośniewice
6 700 70005 [] Przygotowanie terenów dla rozwoju miasta Krośniewice - plan zagospodarowania przestrzennego dla miasta Krośniewice 60 000,00 60 000,00 60 000,00 [] [] [] UM Krośniewice
7 801 80195 [] Wykorzystanie źródeł energii odnawialnej poprzez powszechną instalację kolektorów słonecznych oraz budowę kompleksowej kotłowni na biomasę jako wsparcie działań dla ochrony środowiska w Gminie Krośniewice 11 139 896,57 6 086 274,62 1 851 820,42 [] [] 4 234 454,20 UM Krośniewice
8 900 90001 [] Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Krośniewice poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków oraz przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w Nowem 6 135 305,90 1 639 000,78 200 000,00 1 439 000,78 [] [] UM Krośniewice
9 900 90001 [] Budowa spięcia sieci wodociągowej Krośniewice - Morawce 200 000,00 200 000,00 200 000,00 [] [] [] UM Krośniewice
Ogółem 22[]640[]535,46 8[]100[]608,39 2[]427[]153,41 1[]439[]000,78 0,00 4[]234[]454,20 x
1
* Wybrać odpowiednie oznaczenie źródła finansowania:
2
A. Dotacje i środki z budżetu państwa (np. od wojewody, MEN, UKFiS, …)
3
B. Środki i dotacje otrzymane od innych jst oraz innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych
4
C. Inne źródła
5
(** kol. 4 do wykorzystania fakultatywnego)
Załącznik 4b
[Podział strony (Orientacja pozioma)]Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności.
Tabela Nr 4b do Uchwały Nr XVII/110/11 Rady Miejskiej w Krośniewicach z dnia 28 grudnia 2011 r.
Lp. Projekt Kategoria interwencji funduszy strukturalnych Klasyfikacja (dział, rozdział,| paragraf) Wydatki| w okresie realizacji Projektu (całkowita wartość Projektu)| (6+7) w tym: Planowane wydatki
Środki| z budżetu krajowego Środki| z budżetu UE 2012 r.
Wydatki razem (9+13) z tego:
Środki z budżetu krajowego** Środki z budżetu UE
Wydatki razem (10+11+12) z tego, źródła finansowania: Wydatki razem (14+15+16+17) z tego, źródła finansowania:
pożyczki| i kredyty dotacje pozostałe pożyczki na prefinansowanie z budżetu państwa pożyczki| i kredyty dotacje celowe pozostałe
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
1 Wydatki majątkowe razem: x 7 725 275,40 2 491 541,20 5 233 734,20 7 725 275,40 2 491 541,20 439 720,78 0,00 2 051 820,42 5 233 734,20 0,00 999 280,00 4 234 454,20 0,00
1.1 Program Rozwoju Obszarów Wiejskich []
Działanie:Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej
Nazwa projektu: "Uporządkowanie gospodarki wpodno - ściekowej w Gminie Krośniewice poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków oraz przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w Nowem "
[] Wydatki 2012: [] 900 90001 1 639 000,78 639 720,78 999 280,00 1 639 000,78 639 720,78 439 720,78 [] 200 000,00 999 280,00 [] 999 280,00 [] []
1.2 Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] Oś priorytetowa II -Ochrona środowiska,zapobieganie zagrożeniom i energetyka [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] Działanie:II.9 Odnawialne źródła energii [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] Nazwa projektu:,, Wykorzysanie źródeł energii odnawialnej poprzez powszechną instalację kolektorów słonecznych oraz budowę kompleksowej kotłowni na biomasę jako wsparcie działań dla ochrony środowiska w Gminie Krośniewice [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] Wydatki 2012: [] 801 80195 6 086 274,62 1 851 820,42 4 234 454,20 6 086 274,62 1 851 820,42 [] [] 1851820,42 4 234 454,20 [] [] 4 234 454,20 []
2 Wydatki bieżące razem: x [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] Razem wydatki: [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []
z tego: [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []
2012 r [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []
2.2 ............... []
Ogółem (1+2) x 7[]725[]275,40 2[]491[]541,20 5[]233[]734,20 7[]725[]275,40 2[]491[]541,20 439[]720,78 0,00 2[]051[]820,42 5[]233[]734,20 0,00 999[]280,00 4[]234[]454,20 0,00
Załącznik 5
Wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami w 2012 r.
Tabela Nr 5 do Uchwały Nr XVII/110/11 Rady Miejskiej w Krośniewicach z dnia 28 grudnia 2011 r.
[] w złotych
Dział Rozdział Wydatki| ogółem| (6+10) z tego:
Wydatki| bieżące [] w tym: Wydatki| majątkowe
wydatki związane z realizacją ich statutowych zadań wynagrodzenia i składki od nich naliczane świadczenia społeczne
1 2 3 4 5 6 7 8
750 75011 72 722 72 722 1 002 71 720 [] []
751 75101 1 491 1 491 [] 1 491 [] []
754 75414 1 500 1 500 1 500 [] [] []
852 85212 2 831 968 2 831 968 4 429 120 330 2 707 209 []
852 85213 2 935 2 935 2935 [] [] []
Ogółem 2 910 616 2 910 616 9 866 193 541 2 707 209 0
Załącznik 6
Wydatki związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego w 2012 r.
Tabela Nr 6 do Uchwały Nr XVII/110/11 Rady Miejskiej w Krośniewicach z dnia 28 grudnia 2011 r.
w złotych
Dział Rozdział Dotacje| ogółem Wydatki| ogółem| (6+10) z tego:
Wydatki| bieżące Wydatki| majątkowe
1 2 3 4 5 6
801 80195 19 000 19 000 19 000 []
801 80195 17 640 17 640 17 640 []
801 80195 4 928 4 928 4 928 []
Ogółem 41 568 41 568 41 568 []
Załącznik 7
[Podział strony (Orientacja pionowa)]Przychody i rozchody budżetu w 2012 r.
Tabela Nr 7 do Uchwały Nr XVII/110/11 Rady Miejskiej w Krośniewicach z dnia 28 grudnia 2011 r.
w złotych
Lp. Treść Klasyfikacja| § Kwota| 2012 r.
1 2 3 4
Przychody ogółem: [] 3 373 232,78
1. Kredyty § 952 297 898,42
2. Pożyczki § 952 383 833,00
3. Pożyczki na finansowanie zadań realizowanych| z udziałem środków pochodzących z budżetu UE § 903 999 280,00
4. Spłaty pożyczek udzielonych § 951 []
5. Prywatyzacja majątku jst § 944 []
6. Nadwyżka budżetu z lat ubiegłych § 957 []
7. Papiery wartościowe (obligacje) § 931 []
8. Inne źródła (wolne środki) § 955 1 692 221,36
Rozchody ogółem: [] 1 934 232,00
1. Spłaty kredytów § 992 1 403 332,00
2. Spłaty pożyczek § 992 330 900,00
3. Spłaty pożyczek otrzymanych na finansowanie zadań realizowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu UE § 963 []
4. Udzielone pożyczki § 991 []
5. Lokaty § 994 []
6. Wykup papierów wartościowych (obligacji) § 982 200 000,00
7. Rozchody z tytułu innych rozliczeń § 995 []
Załącznik 8
[Podział strony (Orientacja pozioma)]Dochody z tytułu opłat za wydane zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki na realizację zadań ujętych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz gminnym programie przeciwdziałania narkomanii na 2012 rok.
Tabela Nr 8 do Uchwały Nr XVII/110/11 Rady Miejskiej w Krośniewicach z dnia 28 grudnia 2011 r.
Dział § Nazwa Plan dochodów Dział Rozdział Plan wydatków bieżących z tego
wynagrodzenia i składki od nich naliczane wydatki związane z realizacją zadań statutowych jednostek budżetowych dotacje
851 0480 Ochrona zdrowia 115 000,00 851 85154 106 000,00 11 000,00 50 000,00 45 000,00
[] [] [] [] [] 85153 9 000,00 [] 9 000,00 []
[] [] RAZEM 115 000,00 [] [] 115 000,00 11 000,00 59 000,00 45 000,00
Załącznik 9
Dochody z tytułu opłat i kar uzyskiwanych na podstawie ustawy - Prawo ochrony środowiska oraz wydatki na realizację zadań w oparciu o tę ustawę na 2012 rok.
Tabela Nr 9 do Uchwały Nr XVII/110/11 Rady Miejskiej w Krośniewicach z dnia 28 grudnia 2011 r.
Dział § Nazwa Plan dochodów Dział Rozdział Plan wydatków Plan wydatków bieżących Plan wydatków majątkowych
900 [] Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 2 032 000,00 Razem [] 2 032 000,00 1 214 000,00 818 000,00
[] 0690 [] 2 032 000,00 900 90001 20 000,00 20 000,00 0,00
[] [] [] [] [] 90002 25 000,00 25 000,00 0,00
[] [] [] [] [] 90003 60 000,00 60 000,00 0,00
[] [] [] [] [] 90004 199 000,00 199 000,00 0,00
[] [] [] [] [] 90019 900 000,00 900 000,00 0,00
[] [] [] [] [] 90095 10 000,00 10 000,00 0,00
[] [] [] [] 801 80195 818 000,00 0,00 818 000,00
Załącznik 10
Dotacje udzielone w 2012 r. z budżetu podmiotom należącym i nienależącym do sektora finansów publicznych.
Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XVII/110/11 Rady Miejskiej w Krośniewicach z dnia 28 grudnia 2011 r.
Dział Rozdział Treść Kwota dotacji razem z tego kwota dotacji
podmiotowej przedmiotowej celowej
1 2 3 4 5 6 7
Jednostki sektora finansów publicznych Nazwa jednostki/Nazwa zadania [] [] [] []
700 70004 Dotacja przedmiotowa dla Zakładu Budżetowego - Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej 260 000,00 [] 260 000,00 []
801 80195 Dotacja dla Gminy Chodów - na utrzymanie w przedszkolu dzieci z terenu naszej Gminy 17 640,00 [] [] 17 640,00
801 80195 Dotacja dla Gminy Nowe Ostrowy - koszty zatrudnienia ZNP 19 000,00 [] [] 19 000,00
801 80195 Starostwo Powiatowe - obsługa Kasy Zapomogowo Pożyczkowej 4 928,00 [] [] 4 928,00
851 85154 Zadania w zakresie Profilaktyki i Rozwiązania Problemów Alkoholowych 35 000,00 [] [] 35 000,00
921 92113 Gminne Centrum Kultury Sportu i Rekreacji 880 000,00 880 000,00 [] []
[] [] Razem 1 216 568,00 880 000,00 260 000,00 76 568,00
Jednostki spoza sektora finansów publicznych Nazwa jednostki/Nazwa zadania [] [] [] []
801 80195 Dotacja dla Katolickiej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi im. bł. Jana Pawła II w Zalesiu 127 752,00 127 752,00 [] []
801 80195 Dotacja dla Szkoły Podstawowej Fundacji ,,Elementarz" z Oddziałem Przedszkolnym w Jankowicach 206 004,00 206 004,00 [] []
851 85154 Zadania w zakresie Profilaktyki i Rozwiązania Problemów Alkoholowych 10 000,00 [] [] 10 000,00
926 92695 Zadania z zakresu kultury fizycznej i sportu 10 000,00 [] [] 10 000,00
926 92695 Zadania z zakresu sportu 50 000,00 [] [] 50 000,00
[] [] Razem 403 756,00 333 756,00 0,00 70 000,00
[] [] [] [] [] [] []
[] [] Dotacje ogółem 1 620 324,00 1 213 756,00 260 000,00 146 568,00
Załącznik 11
Plan przychodów i wydatków samorządowych zakładów budżetowych na 2012 rok.
Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XVII/110/11 Rady Miejskiej w Krośniewicach z dnia 28 grudnia 2011 r.
[] w złotych
Lp. Wyszczególnienie Stan środków obrotowych** na początek roku Przychody* Wydatki Stan środków obrotowych** na koniec roku Rozliczenia| z budżetem| z tytułu wpłat nadwyżek środków za 2012 r.
ogółem w tym: ogółem w tym: wpłata do budżetu
dotacje| z budżetu*** w tym:
§ 265 na inwestycje
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
I. Samorządowe zakłady budżetowe 820 000 4 500 000 260 000 260 000 [] 4 490 000 [] 830 000 x
[] z tego: [] [] [] [] [] [] [] [] []
[] 1. Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośniewicach 820 000 4 500 000 260 000 260 000 [] 4 490 000 [] 830 000 x
Ogółem 820 000 4[]500[]000 260[]000 260[]000 0 4[]490[]000 0 830[]000 []
1
W odniesieniu do dochodów własnych jednostek budżetowych:
2
* dochody
3
** stan środków pieniężnych
4
*** źródła dochodów wskazanych przez Radę