logo
Wersja dla niedowidzących
  Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Krośniewicach
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 Miasto i Gmina Krośniewice
minus Dane teleadresowe
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
minus Rejestr instytucji kultury
minus Nieodpłatna pomoc prawna
 Organy Gminy
minus Burmistrz Krośniewic
minus Sekretarz Gminy
minus Skarbnik
plus Rada Miejska
plus Oświadczenia majatkowe
 Nabór pracowników
plus Urząd Miejski w Krośniewicach
plus Jednostki organizacyjne
 Ochrona środowiska
plus Decyzje środowiskowe
plus Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
minus Wnioski
minus Rejestr działalności regulowanej
minus Usuwanie azbestu
minus Program Ochrony Środowiska dla Gminy Krośniewice na lata 2019 - 2023 z perspektywą do 2027
minus Wykaz firm odbierających nieczystości ciekłe
minus Badania wody
minus Taryfy - woda i ścieki
 Gospodarka Finansowa
plus Budżet gminy
plus Podatki i opłaty
minus Zwrot podatku akcyzowego
minus Interpretacje indywidualne przepisów prawa podatkowego
minus Sprawozdania Burmistrza
 Prawo lokalne
minus Statut Gminy
minus Strategia Rozwoju Gminy Krośniewice
minus Strategia Integracji i Polityki Społecznej w Gminie Krośniewice na lata 2006-2015
minus Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Krośniewice
minus Program ochrony srodowiska dla Gminy Krosniewice
minus Program współpracy Gminy Krośniewice z organizacjami pozarządowymi
plus Zagospodarowanie Przestrzenne
plus Zarządzenia Burmistrza do 2008r
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku
minus Założenia do planu zaopatrzenia w ciepło
plus Konkursy ofert
minus Mienie komunalne
minus Akty Prawa Miejscowego
 Wybory
minus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
minus Wybory samorządowe 2018
minus Wybory Prezydenckie 2015
minus Ławnicy 2016-2019
plus Referendum ogólnokrajowe 6.09.2015r
minus Wybory do Sejmu i Senatu RP 2015
minus Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Krośniewicach (2019 r.)
minus Wybory posłów do Parlamentu Europejskiego zarządzone na dzień 26 maja 2019 r.
 Informacja Publiczna
minus Ponowne wykorzystanie informacji publicznej
minus Petycje
 Dane osobowe
minus ABI
minus Rejestr Zbiorów
minus RODO
 Informacje
plus Uchwały
plus Zarządzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
plusZamówienia publiczne poniżej 30.000 EUR
plusZamówienia publiczne powyżej 30.000 EUR
Plany zamówień publicznych
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


 

RRiRG.ZP.341-6/09
 
 
 
O G Ł O S Z E N I E   O   Z A M Ó W I E N I U
 
 
 
      I.        Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Krośniewice
ul. Poznańska 5
99-340 Krośniewice
tel. /024/ 25 23 024, fax: /024/ 254 77 82
godziny urzędowania: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek 7:30 – 15:30; środa 9:00 – 17:00
 
    II.        Określenie trybu zamówienia:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu ograniczonego poniżej 5.150.000 EURO, na podstawiena podstawie art. 47-53 w związku z art. 10 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn.zm.).
 
   III.        Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 
SIWZ można nabyć w siedzibie Zamawiającego – w Urzędzie Miejskim w Krośniewicach, ul. Poznańska 5, w pokoju nr 16.
 
   IV.        Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: EFEKTYWNA EDUKACJA GWARANTEM ROZWOJU LOKALNEGO RYNKU PRACY – BUDOWA I WYPOSAŻENIE GIMNAZJUM GMINNEGO W KROŚNIEWICACH” – ETAP II.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
Miejsce wykonania: Krośniewice.
Opis:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót wykończeniowych wraz
z zagospodarowaniem terenu tj.:
a)     roboty budowlane wykończeniowe wewnętrzne, elewacja budynku wraz z zadaszeniem wejść, roboty zewnętrzne: ogrodzenie, zagospodarowanie patio zamkniętego od strony północnej,
b)    roboty drogowe w zakresie wykonania: robót przygotowawczych, ziemnych rozbiórkowych, podbudowy, krawężników i obrzeży, nawierzchni dróg, chodników i parkingów, trawników
i oznakowania,
c)     podłączenia istniejących rynien (kanalizacja deszczowa),
d)    instalacja wodno-kanalizacyjna,
e)     instalacja centralnego ogrzewania oraz wentylacja wywiewna,
f)     instalacja elektryczna,
g)    instalacje: komputerowa, telefoniczna i przyzywowa,
h)      wykonania przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej.
 
Wspólny słownik zamówień (CPV): 
45.21.42.00-2 - roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych
ze szkolnictwem.
 
 
  1. Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zmawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
 
  1. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zmawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
 
 VII.        Termin wykonania zamówienia: zakończenie przedmiotu zamówienia do dnia 20.08.2010 r.
 
VIII.        Opis warunków udziału w postępowaniu wraz z podaniem ich znaczenia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1.   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
2.   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
a)    wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwa zamówienia w zakresie obiektów użyteczności publicznej o wartości minimum 3.500.000,00 zł każde oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie;
b)    dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacje kanalizacyjne
i wodociągowe, instalacje elektryczne, wpisanymi na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej;
3.   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia tj.:
a)    posiadają środki finansowe lub posiadają potwierdzoną przez Bank zdolność kredytową do kwoty nie niższej niż 600.000 PLN,
b)    są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający wymaga złożenia wraz z polisą oświadczenia w którym wykonawca zobowiąże się, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, do podniesienia wartości ubezpieczenia OC do kwoty, za jaką oferuje wykonanie zamówienia. Wywiązanie się z tego zobowiązania będzie stanowiło warunek zawarcia umowy z wykonawcą robót
4.   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń stosując formułę „spełnia – nie spełnia”.
W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełnili warunki minimalne przekroczy podaną
w ogłoszeniu o zamówieniu liczbę wykonawców, których zamawiający ma zamiar zaprosić do składania ofert, zamawiający dokona stopniowania spełnienia przez tych wykonawców warunków podmiotowych – o kolejności będzie decydowała ilość punktów uzyskanych za ilość wykonanych obiektów użyteczności publicznej o wartości minimum 3.500.000,00 zł każde (1 punkt za każdy obiekt użyteczności publicznej), a w przypadku uzyskania przez kilku wykonawców takiej samej punktacji zamawiający będzie przyznawał dodatkowe punkty ze względu na wykazaną wysokość posiadanych środków ( 1 pkt. za najniższą ilość, każdy wykonawca o wykazanej większej ilości środków otrzyma o 1 pkt. więcej od poprzednika).
 
   IX.        Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a)     oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy;
b)    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c)     aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d)    aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e)     wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem danych zleceniodawcy, wartości oraz daty i miejsca wykonania robót, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
f)     wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
g)    pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. f), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
h)     dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności:konstrukcyjno-budowlanej, instalacje kanalizacyjne i wodociągowe, instalacje elektryczne, oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
i)      informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
j)      Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważna/y na dzień składania ofert. Zamawiający wymaga złożenia wraz z polisą oświadczenia w którym wykonawca zobowiąże się, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, do podniesienia wartości ubezpieczenia OC do kwoty, za jaką oferuje wykonanie zamówienia. Wywiązanie się z tego zobowiązania będzie stanowiło warunek zawarcia umowy z wykonawcą robót.
 
    X.        Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert:
Liczba wykonawców – 5. 
   XI.        Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 55.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych)
 
  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 
Lp.
Opis kryteriów oceny
Znaczenie
1
Cena
100 %
Suma
100 %
 
 
XIII.        Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
1.     Termin składania ofert: 27.05.2009 r., godzina 10:00 (czasu warszawskiego).
2.     Miejsce: siedziba Zamawiającego - Urząd Miejski w Krośniewicach, ul. Poznańska 5, 99-340 Krośniewice – sekretariat (pokój nr 12).
 
  1. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
 
 XV.        Informacje na temat umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
 
XVI.        Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
XVII.        Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
 
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
XVIII.        Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków unii europejskiej:
 
Zadanie współfinansowane będzie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.
      
XIX.        Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 145024-2009 w dniu 12.05.2009 r.
 
Krośniewice, dnia 12.05.2009 r.
 
 
 
 
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA
 
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Krośniewice, ul. Poznańska 5, 99-340 Krośniewice, woj. łódzkie,
 
z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj.: 12/05/2009 wszczyna postępowanie w trybie przetargu ograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:
 
„EFEKTYWNA EDUKACJA GWARANTEM ROZWOJU LOKALNEGO RYNKU PRACY - BUDOWA
I WYPOSAŻENIE GIMNAZJUM GMINNEGO W KROŚNIEWICACH ” – ETAP II
 
 
Burmistrz
/-/ Julianna Barbara Herman

Nazwa dokumentu: RRiRG.ZP.341-6/09
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Krośniewicach
Osoba, która wytworzyła informację: Julianna Barbara Herman
Osoba, która odpowiada za treść: Julianna Barbara Herman
Osoba, która wprowadzała dane: Arkadiusz Sochala
Data wytworzenia informacji: 2009-05-12 17:48:38
Data udostępnienia informacji: 2009-05-12 17:48:38
Data ostatniej aktualizacji: 2009-05-12 17:51:28

Wersja do wydruku...

corner   corner