logo
Wersja dla niedowidzących
  Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Krośniewicach
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 Miasto i Gmina Krośniewice
minus Dane teleadresowe
plus Jednostki organizacyjne
plus Jednostki pomocnicze
minus Rejestr instytucji kultury
minus Nieodpłatna pomoc prawna
 Organy Gminy
minus Burmistrz Krośniewic
minus Sekretarz Gminy
minus Skarbnik
plus Rada Miejska
plus Oświadczenia majatkowe
 Nabór pracowników
plus Urząd Miejski w Krośniewicach
plus Jednostki organizacyjne
 Ochrona środowiska
plus Decyzje środowiskowe
plus Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
minus Wnioski
minus Rejestr działalności regulowanej
minus Usuwanie azbestu
minus Program Ochrony Środowiska dla Gminy Krośniewice na lata 2019 - 2023 z perspektywą do 2027
minus Wykaz firm odbierających nieczystości ciekłe
minus Badania wody
minus Taryfy - woda i ścieki
 Gospodarka Finansowa
plus Budżet gminy
plus Podatki i opłaty
minus Zwrot podatku akcyzowego
minus Interpretacje indywidualne przepisów prawa podatkowego
minus Sprawozdania Burmistrza
 Prawo lokalne
minus Statut Gminy
minus Strategia Rozwoju Gminy Krośniewice
minus Strategia Integracji i Polityki Społecznej w Gminie Krośniewice na lata 2006-2015
minus Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Krośniewice
minus Program ochrony srodowiska dla Gminy Krosniewice
minus Program współpracy Gminy Krośniewice z organizacjami pozarządowymi
plus Zagospodarowanie Przestrzenne
plus Zarządzenia Burmistrza do 2008r
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku
minus Założenia do planu zaopatrzenia w ciepło
plus Konkursy ofert
minus Mienie komunalne
minus Akty Prawa Miejscowego
 Wybory
minus Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
minus Wybory samorządowe 2018
minus Wybory Prezydenckie 2015
minus Ławnicy 2016-2019
plus Referendum ogólnokrajowe 6.09.2015r
minus Wybory do Sejmu i Senatu RP 2015
minus Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Krośniewicach (2019 r.)
minus Wybory posłów do Parlamentu Europejskiego zarządzone na dzień 26 maja 2019 r.
 Informacja Publiczna
minus Ponowne wykorzystanie informacji publicznej
minus Petycje
 Dane osobowe
minus ABI
minus Rejestr Zbiorów
minus RODO
 Informacje
plus Uchwały
plus Zarządzenia
minusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
plusZamówienia publiczne poniżej 30.000 EUR
plusZamówienia publiczne powyżej 30.000 EUR
Plany zamówień publicznych
 Sprawy do załatwienia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


Przetargi: 2008 > kwiecień > 2008-04-18

O G Ł O S Z E N I E   O   Z A M Ó W I E N I U
 
  
      I.        Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Krośniewice
ul. Poznańska 5
99-340 Krośniewice
tel. /024/ 25 23 024, fax: /024/ 254 77 82
godziny urzędowania: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek 7:30 – 15:30; środa 9:00 – 17:00
 
    II.        Określenie trybu zamówienia:
Tryb udzielenia zamówienia – niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 206 000 EURO, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).
 
   III.        Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 
http://bip.krosniewice.pl
Specyfikację i warunków zamówienia Zamawiający przekaże w terminie 5 dni od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie. SIWZ można nabyć w siedzibie Zamawiającego – w Urzędzie Miejskim
w Krośniewicach, ul. Poznańska 5, w pokoju nr 16. Opłata za SIWZ wynosi 5,00 zł. Płatne gotówką w kasie Urzędu lub przelewem na konto: BS Krośniewice Nr 25 9023 0006 0000 0345 2000 0010.
 
   IV.        Określenie przedmiotu zamówienia:
1.     Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: świadczenie usług polegających
na wynajmie środków transportowych wraz z kierowcą w ramach bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Krośniewice.
2.     Rodzaj zamówienia: usługi.
3.     Miejsce wykonania: Gmina Krośniewice
4.     Opis:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych powierzonych materiałów sypkich wykorzystywanych do remontów i przebudowy dróg, między innymi: gruz betonowy, destrukt, żwir itp. Zamówienie obejmuje transport pojazdami samochodowymi samowyładowczymi.
Całość zamówienia obejmować będzie transport materiałów budowlanych do utrzymania dróg
w postaci gruzu budowlanego, żwiru, destruktu i innych materiałów wykorzystywanych przy utwardzaniu i przebudowie dróg gminnych i znajdujących się w zarządzie Gminy Krośniewice. Transport odbywać się będzie w terminach i w miejsca wyznaczonych przez Zamawiającego, ustalane każdorazowo w miarę możliwości i potrzeb materiałowych Zamawiającego.
Usługi te nie są usługami wykonywanymi w sposób ciągły i stały. Są to usługi „na wezwanie” wynikające z aktualnej potrzeby Zamawiającego.
Zlecenia wydawane będą w formie pisemnej (bądź ustnej z późniejszym pisemnym potwierdzeniem) nie później niż 48 godzin przed wyznaczonym terminem realizacji zlecenia.
 
Wspólny słownik zamówień (CPV): 60.12.91.00-9 – wynajem samochodów ciężarowych wraz
z kierowcą.
 
  1. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
 
  1. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 
 VII.        Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2008 r.
 
VIII.        Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)     posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy;
2)     posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:
1.     wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech latach (termin należy liczyć od dnia wszczęcia postępowania) minimum dwie usługi w zakresie świadczenie usług polegających na wynajmie środków transportowych wraz z kierowcą,
2.     posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. dysponują sprzętem niezbędnym
do wykonania zamówienia:
a)   minimum trzy samochody ciężarowe samowyładowcze o ładowności 6 -12 ton,
b) minimum jeden samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności 16 - 20 ton,
Co najmniej jeden z samochodów ciężarowych samowyładowczych musi posiadać trójstronny wywrót. Wymagane jest aby wszystkie pojazdy, które będą brały udział
w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC,
3.     dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują pracownikami posiadającym uprawnienia do kierowania pojazdami ciężarowymi – tj. posiadają prawo jazdy kategorii C,
3)     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
4)     nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia -nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
 
 
   IX.        Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
a)     oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy – wg załącznika nr 2 do SIWZ;
b)    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo spełniające wymogi określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych;
c)     aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d)    aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e)     wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia – wg załącznika nr 3 do SIWZ;
f)     wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje Wykonawca – wg załącznika nr 4 do SIWZ;
g)    wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, odbiorców, ilości, wartości i daty wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie – wg załącznika nr 5 do SIWZ;
h)     licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy;
i)      polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
 
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wy­stępujących wspólnie w/w dokumenty składa każdy Wykonawca, przy czym warunek opisany w pkt. IV ppkt. 4) SIWZ – musi spełnić każdy Wykonawca, pozostałe warunki wskazane w pkt. IV SIWZ– mogą być spełnione łącznie
 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1) pkt. V ppkt.1 lit. b), c), d) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
§ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
§ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo,    że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
§ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w/w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
 
    X.        Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
 
  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 

Lp.
Opis kryteriów oceny
Znaczenie
1
Cena
100 %
Suma
100 %

 
 
 XII.        Miejsce i termin składania ofert:
1.     Termin składania ofert: 28.04.2008 r., godzina 12:00 (czasu warszawskiego).
2.     Miejsce: Gmina Krośniewice, ul. Poznańska 5, 99-340 Krośniewice – sekretariat Urzędu Miejskiego w Krośniewicach.
3.     Otwarcie ofert: dnia 28.04.2008 r., godz. 12:15 (czasu warszawskiego).
 
  1. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
 
XIV.        Informacje na temat umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
 
 XV.        Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
 
XVI.        Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
XVII.        Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków unii europejskiej: Nie.
      
XVIII.        Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 79445-2008 dnia 18.04.2008 r.
 
 
 
Krośniewice, dnia 18.04.2008 r.       Burmistrz 
                                                 /-/ Julianna Barbara Herman
 

Nazwa dokumentu: RRiRG.ZP.341-5/08
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Krośniewicach
Osoba, która wytworzyła informację: Aneta Rosiak
Osoba, która odpowiada za treść: Aneta Rosiak
Osoba, która wprowadzała dane: Arkadiusz Sochala
Data wytworzenia informacji: 2008-04-18 17:05:03
Data udostępnienia informacji: 2008-04-18 17:05:03
Data ostatniej aktualizacji: 2008-04-18 17:05:03

Wersja do wydruku...

corner   corner